شرایط ثبت دامنه .ME

به این مقاله چند ستاره میدی؟
0 / 5 امتیاز: 0 رای 0

امتیاز شما به این مطلب:

فهرست عناوین :

شرایط ثبت دامنه ME.

دامنه me یک دامنه مناسب برای کسب و کارهای نوپا است که توسط doMEn مدیریت می‌شود.

دامنه me در حال حاضر یکی از دامنه‌های جذاب و محبوب در دنیای بازاریابی به شمار می‌آید. این دامنه در واقع دامنه سطح بالای کشور مونته نگرو به شمار می‌آید، در ابتدا این دامنه تنها برای افرادی قابل دسترسی بود که اقامت کشور مونته نگرو را داشتند اما خوشبختانه امروزه امکان ثبت این دامنه برای تمامی مردم در کل دنیا فراهم شده است.

دامنه me در حال حاضر برای کل مردم دنیا در دسترس است و هر شخصی می‌تواند بدون آن که نیاز به اطلاعات و مدارک کشور مونته نگرو را داشته باشد این دامنه را برای کسب و کار خود ثبت کند.

این پسوند توسط Afilias نیز ارائه می شود. Afilias قوانین تحریم آمریکا را به شدت رعایت می کند و ایران را تحریم کرده است به همین دلیل در هنگام ثبت دامنه لازم است از اطلاعات غیر ایرانی استفاده شود؛ همچنین امکان دارد محتوای سایت ایرانی  و IP سایت ایرانی  باعث شناسایی شدن آن شود.

مقررات دامنه‌های ME.

– نام دامنه شما باید بین 3 کاراکتر تا 63 کاراکتر باشد.

– در صورت انقضا تا ۲۰ روز مالک دامنه می‌تواند برای تمدید آن اقدام کنید (با این حال برای اطلاع از زمان دقیق این دوره با بخش پشتیبانی تماس بگیرید). پس از این مدت دامنه به مدت ۳۰ روز قفل می‌شود که در این مدت مالک دامنه می‌تواند با پرداخت مبلغ قابل ملاحظه‌ای جریمه دامنه‌اش را پس بگیرد. ۵ روز پس از پایان این دوره دامنه برای ثبت عمومی آزاد می‌گردد.

– ثبت دامنه ME برای همگان آزاد است. اما ثبت دامنه‌های سطح سوم مانند co.me و net.me فقط برای شهروندان و مؤسسات مونته‌نگرویی ممکن است.

– در دامنه‌ی ME امکان مخفی نمودن whois آن وجود ندارد.

– دامنه‌ی ME نباید با خط تیره آغاز یا پایان یابد و همچنین کاراکتر سوم و چهارم نباید پشت سر هم خط تیره باشند.

به این مقاله چند ستاره میدی؟
0 / 5 امتیاز: 0 رای 0

امتیاز شما به این مطلب:

مطلب بالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *