شرایط عمومی تمدید دامنه های بین المللی

به این مقاله چند ستاره میدی؟
0 / 5 امتیاز: 0 رای 0

امتیاز شما به این مطلب:

فهرست عناوین :

شرایط عمومی تمدید دامنه های بین المللی

در این مقاله سعی داریم تا شما را با تعداد سال هایی که یک پسوند دامنه می تواند اعتبار زمانی داشته باشد، آشنا کنیم. این اعداد به شما کمک می کند تا بتوانید سفارش ثبت دامنه و یا تمدید دامنه را به درستی انجام دهید. همچنین در جدول زیر مهلت تمدید دامنه ها (Grace Renewal Period) را (به صورت حدودی) قرار داده ایم تا از مدت زمانی که میتوانید پس از انقضا دامنه نسبت به تمدید دامنه اقدام فرمایید، مطلع شوید.

نکات شرایط عمومی تمدید دامنه ها

نکته ۱: اکیدا توصیه میکنیم تمدید دامنه های خود را به روزهای انتهایی مهلت تمدید دامنه منتقل نکنید و تمدید دامنه را در زمان فعال بودن دامنه انجام دهید.

نکته ۲: اعداد و شرایط اعلام شده در جدول بالا طبق اطلاعات منتشر شده از جانب رجیسترارهای همکار IRPOWER‌ بوده است اما با توجه به تغییرات احتمالی، ممکن است در طول زمان دچار تغییر شود.

نکته ۳: در صورت عدم تمدید دامنه در مدت نمایش داده شده، دامنه از رجیسترار حذف خواهد شد و به منظور بازگردانی (Restore) و تمدید آن نیاز به پرداخت هزینه‌های بسیار زیادی است.

نکته ۴: با توجه به مسئولیت‌های احتمالی، تعداد روزها مقداری کمتر از میزان واقعی نمایش داده شده است.

نکته ۵: برخی از پسوندهای ارایه شده توسط رجیسترارهای مختلف، ممکن است دارای شرایط یکسانی نباشند.

نکته ۶:‌ برخی از پسوندها دارای مهلت زمانی برای تمدید نیستند و به همین دلیل ممکن است برخی از پسوندها در برخی از رجیسترارهای دامنه قبل از انقضا وارد وضعیت Redemption Period شوند که باز هم توصیه می کنیم دامنه‌های خود را حداکثر تا یک ماه قبل از انقضای آن تمدید فرمایید تا موردی برای آن ایجاد نشود.

نکته ۷: شما می توانید در هر زمانی نسبت به تمدید دامنه‌های خود اقدام نمایید. برای این منظور می توانید از مقاله آموزشی زیر استفاده فرمایید:

نکته ۸: در صورتی که قصد ثبت دامنه جدیدی دارید، از بخش ثبت دامنه اقدام فرمایید.

در صورتی که هر سوال یا ابهامی برای ثبت یا تمدید دامین های خود دارید، فقط کافی است همکاران ما را در جریان قرار دهید.

به این مقاله چند ستاره میدی؟
0 / 5 امتیاز: 0 رای 0

امتیاز شما به این مطلب:

مطلب بالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *